7 didieji klausimai Lietuvai || Laisvės TV

  Peržiūros 33,809

LaisvėsTV

Prieš mėn

„Laisvės TV“ pristato paskutinius didžiuosiu kandidatų į Seimą debatus.
Tai aštriausi ir dinamiškiausi rinkimų debatai. Šešios partijos debatuoja mums visiems svarbiais klausimais, o septintoji - replikuoja. Su kiekvienu klausimu partija keičiasi. Kiekviename klausime pamatysite vis naujas partijų komandas.
Debatuose kalbame apie pandemiją, 2021 m. valstybės biudžetą, Astravo atominę elektrinę, politikų ir žurnalistų santykius, LGBT teises ir ateities valdančiąją koaliciją.
Taip pat politikams suteikta teisė užduoti klausimus vienas kitam.
Debatuose dalyvauja:
LSDP - Gintautas Paluckas;
Darbo partija - Virgilijus Jukna;
Laisvės partija - Aušrinė Armonaitė;
TSLKD - Radvilė Morkūnaitė - Mikulėnienė;
LVŽS - Agnė Širinskienė;
Laisvė ir teisingumas - Remigijus Žemaitaitis;
LRLS - Viktorija Čmilytė-Nielsen.
Debatai vyksta ISM ekonomikos ir vadybos universitete.
Moderuoja Andrius Tapinas.

✅ Palaikote „Laisvės TV“ idėją?
Prisidėkite prie mūsų veiklos Laisvės TV Patreon platformoje - www.patreon.com/laisvestv
#LaisvesTV #SeimoRinkimai2020
___
🔥FACEBOOK „Laisvės TV“: laisvestv
🔥INSTAGRAM: laisves_tv
🔥LTpost SUBSCRIBE - bit.ly/PrenumeruokLaisvesTV
🔥SPOTIFY Podcasts - bit.ly/LaisvesTVSpotify

Komentarai
Elngma El zhbya
Elngma El zhbya Prieš mėn
Imam Nasser Muhammad al-Yamani (10 - 07 - 1441 Hejri) (05 - 03 - 2020 Kr.) Skrevet Kl. 12:51 Natt ((I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Meka) .(Corona Virus av de lavest pine før den største pine da kanskje de vil vende tilbake(til sin Herre 👇🏻👇🏻 www.mahdialumma.com/showthread.php?p=326682
Light Light
Light Light Prieš mėn
Imam Nasser Muhammad al-Yamani (10 - 07 - 1441 Hejri) (05 - 03 - 2020 Kr.) Skrevet Kl. 12:51 Natt ((I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Meka) .(Corona Virus av de lavest pine før den største pine da kanskje de vil vende tilbake(til sin Herre 👇🏻👇🏻 www.mahdialumma.com/showthread.php?p=326682.8
jeremy reddan
jeremy reddan Prieš mėn
3 lietuviai - 5 partijos...
Kestutis Vaicius
Kestutis Vaicius Prieš mėn
paluckas ir žemaitaitis pasirengę priimti putino pinigus, kad tik galėtų dalyvauti politikoje
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Bet Paluckai, Europoje pasipylė tokia reklama. Ne vien reklama bet ir tai buvo įvesta į mokymą mokyklose ir darželiuose. P.S. Įstatymų priėmimas kuriam nepritaria dauguma piliečių yra ne "lyderystės parodymas", o "antidemokratiška".
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Jeigu politiku kovoje su žiniasklaida visada pralaimi politikai, ar tai nėra puikus įrodymas kad žiniasklauda turi perdaug galios ir yra tikrieji lietuvos "neliečiamieji"? Nes žiniasklaudos nepriklausomumas dabar yra tapes žiniasklaidos laisve meluoti ir apgaudinėti. Ir žiniasklaida yra vienintelė grupė kuri yra nebaudžiama už atvirą įžeidinėjimą ir šmeižimą.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Panašu kad per 30 metų nieko nepasimokėme. Politikai toliau nusišneka nieko nesuprasdami apie atominę energetiką o publika bijo. Tai super naudinga rusijai, kuri vietoj atominės energijos mums parduoda naftą :D Nielsen parodo kad šachmatų mokėjimas žmogaus protingu nepadaro.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Kaip reikėtu elgtis įvykus avarijoje astrave yra paprasta - niekaip. Visi turimi duomenys rodo kad realios žalos tokiu atstumu nėra padaroma. P.S. jodo tablečių dalinti nereikia. Po Černobylio buvo priimtas sprendimas jodą dėti į valgomąja druską ir mes jo gauname pakankamai.
Rokas Bagdonas
Rokas Bagdonas Prieš mėn
Paluckai, geografijos nemoki. Lietuva kaip ir Baltarusija yra viduryje Rytų Europos lygumoje, o ne prie tektoninės plokštės pakraščio
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Aha, sprendžiant iš pareiškimų, tai normaliose šalyse esančių mokesčių kaip automobilio mokestis, nekilnojamojo turto mokestis ir pan ir toliau nebus. Panašu kad 100% partijų lietuvoje yra populistai.
KyViS LTU
KyViS LTU Prieš mėn
Norėčiau spjaut širinskienei į snukį
KyViS LTU
KyViS LTU Prieš mėn
@jeremy reddan Tu manęs net nepažįsti, čia viskas ką žinai apie mane iš pirmo sakinio. Na, o dabar nustok seilėtis.
jeremy reddan
jeremy reddan Prieš mėn
ji geras zmogus, o tu ne
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Aha, genijus, imam švedų pavyzdy, kurie blogiausiai europoje susitvarkė su krize, kaip atkartotiną.
Денис Кишиневский
Денис Кишиневский Prieš mėn
Paluckas - šaunuolis!
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Nesuprantu, kodėl Širinskienė tik kuria komisijas, o nesikreipia į PROKURATŪRĄ? Prokuratūroje tada Landzbergiams ir tektų aiškintis. Bet turbūt ji ir pati netikra tais skaičiais. Reikia tikrų įrodymų, nes kai jų neturi, negali ir kreiptis į prokuratūrą. Tik idiotiškos komisijos, draudimai ir nurodymai ką valgyt ir kiek gerti. Lietuvoje sustabdytos bet kokios reformos, niekas nevyksta pozityvaus, tik griaunamieji, naikinamieji, tiriamieji bei kitokie veiksmai, bet jokie Lietuvai reikalingi darbai nedirbami. Nei Landsbergiai, nei Kubilius, nei Šimonytė, niekas iš konservatorių neturi tiek žemių ir turto Lietuvoje ir užsienyje kiek turi Naisyno atamanas Karbauskisir jo bendrapartiečiai milijonieriai.Konservatoriai palyginus su jais yra ubagai. Gal Naisyno apologetai išaiškintų, kaip čia buvo, kad tų, kurie sudarinėjo komisijas Šimonytės veiklai tirti, valdomoje valstybėje rekordiškai išaugo valstybės skola? Ar čia kai karbauskiniai skolinasi, tai neskauda? Visiškas valstybės valdymo neįgalumas visose svarbiausiose srityse, bet visi rėkia, kaip puikiai suvaldyta krizė. Lenda galai, kaip ji buvo suvaldyta - neskaičiuojant pinigų, be saiko skolinantis. 2018 m. NSGK tyrimas parodė, kad KGB rezervas, komjaunuoliai ir eks komunistai per verslą, nupirkdami politikus, beveik užvaldė Lietuvą, darydami Lietuvai milijardines žalas. Mūsų seime sėdi rusiško kapitalo oligarchai. Jiems dzin ta Lietuva. Jie pirmenybę skirs savo įmonės pelnui o ne valstybės labui.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Ta Sirinskiene vemt vercia...
Ieva Zebryte
Ieva Zebryte Prieš mėn
O jau patrialchalizmas!
Deimantas Ramanauskas
Deimantas Ramanauskas Prieš mėn
Kad moterų daugiau.
Ieva Zebryte
Ieva Zebryte Prieš mėn
LGBTQ+ nėra "ūkinis reikalas". Santuoka!
Sarunas Iljeitis
Sarunas Iljeitis Prieš mėn
Ziauriai geri debatai, labai patiko formatas, kuris leidzia is tiesu pasnekovams komentuoti pasisakimus, ir patys klausimai. Tiesiog neimanoma turet nomaliu debatu ('debatu' - ne atsakinejimo i klausimus is eiles), kai yra daugiau nei 3-4 pasnekovai, tai logistiskai nesigauna. Tikiuos, daugiau naudosit sita formata.
Phantomuxas
Phantomuxas Prieš mėn
Wtf? Kodėl Čmilytė vis juokiasi iš kitų? Užvartojus gal kažko :D
MrKvachik
MrKvachik Prieš mėn
48:00-49:00 Isskaiskinkite tai bobai, apie ka kalba, nes jinai nieko nesupranta. Jinai tik astskirai girdi, "atomine", "putinas", "lukasenko". Ar imanoma uz tokias balsuoti?
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@vytautas panavas lietuva ir taip neperka energetikos iš rusijos. Elektrą perkame iš skandinavijos, dujas atplukdiname laivu.
vytautas panavas
vytautas panavas Prieš mėn
duok Dieve Paluckui sveikatos ir gerą moralinį kompasą. Putinas yra toks pat kruvinas diktatorius, bet visa ES iš kur kas nesaugesnių kasyklų (vos ne kasmet didžiulio masto ekloginės katastofos prie ruso vyksta) bet ir dujas ir naftą ir kitus išteklius perka. Lietuva tikrai dar nėra toje pozicijoje kai gali spjauti į pigius energetikos išteklius.
Aurimas
Aurimas Prieš mėn
Šaunuolė Širinskienė, intelektuali ir išsilavinusi moteris.
SneakyBastard
SneakyBastard Prieš mėn
AČIŪ!!! Pagaliau padorūs debatai, geras formatas ir įdomiai susiklausė.
Benas Mak
Benas Mak Prieš mėn
Nuostabus debatai, malonu klausyti. Ne vien tik kandziojimasis, o ir turiningi pasisakymai, palyginus nedaug populizmo. Puikiai, aciu
BrigitaKu
BrigitaKu Prieš mėn
Pastaraisiais metais Paluckas yra mano didžiausia politinė meilė. Mano požiūriu atsinaujinęs socdemų sąrašas reprezentuoja tikrąsias socialdemokratines vertybes, daug idėjinių žmonių ir labai noriu tikėti, kad jie išlaikys šitą kryptį. Ir labai labai tikiuosi nesusidės su karbauskiniais 🤞
heartshapedbox
heartshapedbox Prieš mėn
jaiks ...paluckas...
Holger Kunte
Holger Kunte Prieš mėn
Bl pasaulio mokslininkai jau irode,kad nepavojingas tas virusas ir jokios kaukes ir testai tie pagaliai....negaliu
L. A.
L. A. Prieš mėn
O kodėl tik „didieji“ kandidatai dalyvauja? Ar dydis šiuo atveju yra lemiamas veiksnys skiriant dėmesį? Gal užtenka jau.
Kajus Pakenas
Kajus Pakenas Prieš mėn
@L. A. Kaip jūs sakėte, neadekvačius atskiria visuomenė. Tam ir yra skirta nacionalinė televizija, per kurią visi ir privalo pasirodyti. Privatus vedėjas ir privatus asmuo, kaip jūs jau minejote, turi pareigą vesti adekvačius debatus, ir tą jie daro atrinkdami kandidatus kuriuos visuomenė reitingų būdu (kaip jūs sakėte) atskirė visuomenė.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@L. A. "Ar čia mes filtruotą demokratiją taikome?" Kitokių demokratijų dar nėra buvę.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
dalyvauja tik tie kurie turi šansą pasiekti 5%.
L. A.
L. A. Prieš mėn
@Kajus Pakenas Lygis toks, kokie kandidatai. Jei adekvatūs kandidatai, palaikys ir lygį, o neadekvačius pastebės visuomenė. Kitavertus tam yra ir debatų vedantysis, kuris ne provokacijomis užsiimti turėtų, ar rodyti asmeniškumus, o profesionaliai valdyti pokalbį. Iš esmės Jūsų klaidingas požiūris į debatų atliekamą funkciją, kuomet vardan gero lygio norite filtruoti debatų dalyvius. Rinkimuose dalyvauja ne vien top partijos. Galiausiai, seimo nariai yra piliečių atstovai, o tai reiškia, kad piliečiai turi susidaryti pilną vaizdą, o ne fragmentą kažkieno keliamų favoritų, taip sudarant iliuziją, kad štai šie yra pasirinkimo variantai. Neobjektyvu ir neetiška, o svarbiausia, tai pažeidžia mano, kaip Lietuvos piliečio interesus. Konstitucijos 4 straipsnis: Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus. Kviečiu pakeisti mano nuomonę išdėstant savąją, kad tokie dalyvių filtravimai neprisideda prie Lietuvos piliečių nuomonės formavimo ir iš esmės nedaro poveikio rinkimų demokratiškumui. Užtenka tų reklaminių rinkimų, ar big brother Tapinas & Co žino kas Lietuvai yra geriau?
Kajus Pakenas
Kajus Pakenas Prieš mėn
@L. A. Iš ėsmės sutinku, tačiau mes jau matėme per LRT debatus, kad tai gali vesti prie visos diskusijos lygio nužeminimo, tad gaunasi kad marginalai kviečiami vardan kvietimo, o pats procesas nuo to nukenčia. Tačiau faktas jog pvz LSDDP arba žaliųjų, kurie save įrodė adekvačiais, bet nesudalyvavo, iš tiesių keistas
Saulius S.
Saulius S. Prieš mėn
Nieko nesuprantu apie valstybės skolinimąsi, iš kur, kodėl, kokiomis sąlygomis, kas, kada ir kam grąžins, ar galima negrąžinti, kas būtų jeigu negrąžintume etc. Laisvės TV, prašau padarykit informacinį video 'for dummies' kaip aš, kad būtų suprantama ir aišku. AČIŪ.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Kodėl socdemai ir kolūkiečiai per Lietuvos finansinės gerovės metus valstybės skolą ne sumažino, o padidino beveik du kartus? Po konservatorių valdymo 2012 metais valstybės skola siekė 27% BVP, o dabar jau 50% BVP. Jakeliūno ir "Kolchozo" partijos išpūstas burbulas - tikrai ne vienintelis žmonių mulkinimo pavyzdys. Rusijos hibridiniams strategams Lietuvoje daug stengtis nereikia. Tai geri būdai kelti sumaištį už mokesčių mokėtojų pinigus. Galima tiesiog stebėti Seimo daugumos ir premjero veiksmus ir trinti rankas - sumaišties jau pakanka, ir bus dar daugiau prieš rinkimus. Ar jie dirba Rusijai sąmoningai, ar dėl neišmanymo - rezultatai vienodai kenkia demokratijai ir esminiams Lietuvos ir visų jos piliečių interesams.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Kadangi skolinamasi neigiamomis palūkanomis tai reikės gražinti mažiau nei skolinaisi, o kai reikės gražinti infliacija dar perpus sumažins skolos vertę. Taip ir veikia perpetual debt eckonomija. Moderniose ekonomijose vasltybės skola tampa normaliu reiškiniu ir kol jos aptarnavimas nėra brangus niekas nebekreipia dėmesio.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Nei Landsbergiai, nei Kubilius, nei Šimonytė, niekas iš konservatorių neturi tiek žemių ir turto Lietuvoje ir užsienyje kiek turi Naisyno atamanas Karbauskis ir jo bendrapartiečiai milijonieriai. Konservatoriai palyginus su jais yra ubagai. Gal Naisyno apologetai išaiškintų, kaip čia buvo, kad tų, kurie sudarinėjo komisijas Šimonytės veiklai tirti, valdomoje valstybėje rekordiškai išaugo valstybės skola? Ar čia kai karbauskiniai skolinasi, tai neskauda? Visiškas valstybės valdymo neįgalumas visose svarbiausiose srityse, bet visi rėkia, kaip puikiai suvaldyta krizė. Lenda galai, kaip ji buvo suvaldyta - neskaičiuojant pinigų, be saiko skolinantis. 2018 m. NSGK tyrimas parodė, kad KGB rezervas, komjaunuoliai ir eks komunistai per verslą, nupirkdami politikus, beveik užvaldė Lietuvą, darydami Lietuvai milijardines žalas. Mūsų seime sėdi rusiško kapitalo oligarchai. Jiems dzin ta Lietuva. Jie pirmenybę skirs savo įmonės pelnui o ne valstybės labui.
Chlenix V1.0 Aim_Bot
Chlenix V1.0 Aim_Bot Prieš mėn
grąžins tavo vaikų vaikai
henrikas pankovas
henrikas pankovas Prieš mėn
Vienintelė Armonaitė kalba aiškiai ir į akis per kamerą rinkėjui, kai kitų akys bėgioja (turbūt dėl savo melo arba nekompetencijos)
Rollax1234
Rollax1234 Prieš mėn
Žiūrint i širinskiene susidaro vaizdas jog visos žinios tai torčiuko kelias iki jos pilvo
Rollax1234
Rollax1234 Prieš mėn
Prieš miegą sukalbesiu malda, kad sprogtų astrovas gal ten tuos debilus Vilniui išnaikins
Lina Lin
Lina Lin Prieš mėn
Armonaitė man tai visus debatus laikėsi kiečiausiai iš visų. Bet pažiūrėjus į jų partijos sąrašo dalyvius...😭
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
laikėsi kietai, bet šnekėjo tai, kam nepritariu.
Darius Kontrimas
Darius Kontrimas Prieš mėn
O dieve! Kur mes gyvenam kai tokie kalba
tom1s retail
tom1s retail Prieš mėn
Balsavau ir balsuosiu už Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga. Nematau tikrai kito pasirinkimo.
realramas
realramas Prieš mėn
Gaila, kad uz putina negali balsuoti ar ne?
VDS
VDS Prieš mėn
😢
Giedrius K.
Giedrius K. Prieš mėn
Nu kaip smagiai ziurisi 3 liberalios partijos, kuriu lyderiai vienas kita atvirai tarkuoja. :) gaila, kad nebuvo socdarbieciu atstovo - turbut butu panasiai pasikandziojes su socdemais ir darbieciais. o geriausia, kai paklausi, tai su kuo gali dirbt tie ar anie - pasirodo visi su visais gali. :) tokio patrinio balagano Lietuvoj turbut dar nebuvo. bestuburiai, norintys valdzios bet kokia kaina. :)
Z. A.
Z. A. Prieš mėn
Bloga kalusytis homófobu, racistu ir davatku. Vemt vercia visi Zemaitaiciai ir Sirinskienes. Ne veltui visi ir kalba kad Lietuva atsilikus ir vis dar prirista prie Rusijos. Fuj, net bloga daresi klausant.
Zanas Kulakauskas
Zanas Kulakauskas Prieš mėn
Širinskienė yra tai kuo galima gąsdinti vaikus , kai jie neklauso....vargšai vaikai :)
Sir Vilgaudas
Sir Vilgaudas Prieš mėn
Kiek man tenka stebėti debatų, tai Armonaitė kaip visada geriausiai ir taikliausiai pasisako. Tiksliai ir argumentuotai atsako į klausimus ir puikiai reaguoja į oponentų (Žemaičio ir Širinskienės pigias provokacijas). O Žemaitis absoliučiai apgailėtinas populistas. Išsigalvoja teiginius ir kaltina oponentus, o į jokius klausimus normaliai neatsako. Partija be jokio vertybinio stuburo kaip buvo galima suprasti iš kai kurių atsakymų, tik populistiniai kaltinimai ir siekis susirinkti nepatenkintų žmonių balsus ir jokio plano kaip tai padaryti. Širinskienė melas po melo, išgalvota statistika ir kai jau nežino, ką sakyti pradeda visiškas nesąmones kalbėti ir mėtosi pigiom provokacijom ir manipuliacijom naivesniems rinkėjams. Apsaugok Viešpatie nuo dar 4 metų valstiečių. Čmilytė irgi šauniai ir teisingai pakalbėjo. Gaila, kad pas liberalus ne tiek ir daug panašaus kalibro žmonių. Paluckas suktas ir nieko aiškiai nesako apie koalicijas, nors socdeminiu vertybiniu požiūriu gerai ir argumentuotai šneka. Bijau, kad su valstiečiais tik nesusidėtų. Radvilė irgi neblogai pakalbėjo. Matosi, kad yra liberalė, bet diplomatiškai bando neužgauti ir konservatyvesnių rinkėjų. Viena keista iš konservatorių matyti, kad ne vienuose debatuose nebuvo G. Landsbergio. Labai nesolidu. Na, o Jukna tai dar vienas populistas Darbo partijos. Nieko naujo taip ir nepasakė, bet Darbo partijos rinkėjai vis tiek debatų nežiūri, tai kam rūpi.
Sir Vilgaudas
Sir Vilgaudas Prieš mėn
@Gintaras Sungaila kad yra ir labai konservatyvių pažiūrų daug ir dar aukštai išreitinguotų: Kasčiūnas, Ažubalis, Saudargas, Anušauskas. Nuosaikiems konservatoriams tikrai tinka tokie. O radikalesni konservatoriai, kai jau tolstama nuo sveiko ir kritinio mąstymo, tai jau renkasi visokius marginalus kaip Nacionalinis susivienijimas, Krikčionių sąjunga ir panašias.
Gintaras Sungaila
Gintaras Sungaila Prieš mėn
Nešališkai stebint labai įdomu koks šiemet bus konservatorių rezultatas. Jūs taikliai pastebėjote, kad Radvilė - liberalė; iš esmės Laisvės partija, TS-LKD, Liberalų Sąjūdis ir LSDP varžosi dėl to paties liberalaus rinkėjo. Tuo tarpu tradiciškai už konservatorius balsuodavo konservatyvūs rinkėjai ir šiemet nemažai girdžiu „visada balsuodavau už konservatorius, bet...“. įdomu, ar šis TS-LKD posūkis į liberalų rinkėją pasiteisins, ar bus pabaigos pradžia, juk jie atrodo jau dvi kadencijas iš eilės yra opozicijoje ir dabar kamuolys yra jų aikštės pusėje.
I. A.
I. A. Prieš mėn
Blia, kas per latras turi būti, kad nesuprasti Astravo blogio? Dar čia nemažai tokių, kuriems pirkti Gudišką elektrą būtų liuks. Elektrinės darbuotojai ten dar giliame sovietmetyje užauginti, kur norma buvo " Ai px sueis, Nemano darbas ne aš ir p*siuos čia, taigi laikys normaliai, ko čia pergyvenat". Ar reikėjo kažką daryti, kad to Astravo čia nebūtų? Reikėjo, bet jau, veikiausiai, per vėlu. Ai tai jei jau per vėlu, tai ir perkam, kas gi čia jau nutiks. Mažai pvz. turim ant svieto? Jodo tabletes išgersim praėjus keletui valandų nuo bet kokios smulkiausios avarijos pranešimo, o nuo avarijos iki pranešimo bus praėje keletas dienų, arba bus eiliniai neigimai, kad kažkas blogo įvyko, nes jų aparatai padidėjusio radiacijos lygo nefiksuoja. Dar čia kalba apie diskusiją, su kuo? Su Lukašenka, kuris SSRS užaugintas psichiškai nesveikas vatos gabalas ir reikalui esant pas Putiną ant kelių bėga atsisėst? Beprasmiška, tai jau daugiau, nei akivaizdu, bet kažkas dar to nemato. O kodėl elektros pirk nereikėtų, tai čia kiekvienas galim surast argumentų, mano manymu, čia būtų atviras Valstybės kiaušų neturėjimas.
Latvis Andrius
Latvis Andrius Prieš mėn
@I. A. klausykite, o koks jūsų išsilavinimas? jei jau kitus latrais vadinate, tai gal pasidalinsite kas pats esate? Atrovo elektrinė pastatyta ant to paties tektoninio lūžio ant kurio daugiau nei 20metų stovėjo Ignalinos AE (ok ja pastatė rusai mes čia ne prieko) betgi mūsų pačių lietuvių planuota statyti elektrinė buvo numatyta ten pat (na šiek tiek į šoną) ir ji jau būtų buvusi saugi? O gal Astravo elktrinė nesaugu dėl to, kad Baltarusiją Lukašenka valdo ar dėl to kad ten Putinas šalia? Nepainiokim skirtingų dalykų (čia kaip pasakytų - nereik piršto su p*m*alu lygint) - Astrovo elektrinė pripažinta saugi iš techninės pusės (politinė tegul lieka nuošaly). Taip pat nereikia būt naiviems ir manyt, kad mes privesime švedus ar suomius nepirkt pigiuos elektros energijos iš Baltarusijos ir paskui parduot jos Lietuvai. Elektros energija nekvepia, neturi spalvos todėl atsekt iš kur ji atėjo yra ganėtinai sunku (tiksliau niekas tuom tiesiog neužsiims). Taigi baikime vieną kartą populistinius šūkius - "Mes prieš Lukašenka bet už Baltarusiją! ok tokiu atveju, jei Lukašenka pasitrauks ir į jo vietą bus išrinktas - realiai išrinktas (išrinkta) kitas prezidentas/prezidentė - Astrovo elektra taps saugi?
MrKvachik
MrKvachik Prieš mėn
@I. A. 1.
I. A.
I. A. Prieš mėn
Jei jau pradėjome rodyti iniciatyvą del Astravo, tai ir nepaslyskim. Jei Belarusija eitų teisingesniu vakarietišku keliu, o ne bėgtų rusų link, nematyčiau tame problemos. Tvarkoj, darom bendrą projektą, renkam teisingą vietą, laikomės saugos reikalavimų, visų normų ir pan. Bet kai viskas daroma atvirkščiai ir susikalbėt su jais eina maždaug tiek, kiek su balkiuku medinėj terasoj, tai apie ką tada gali eiti kalba. Milijardai ruselių sukišti, už kuriuos baltarusiai ilgai ir nuobodžiai mojuos atgal.
Jurgis Balciunas
Jurgis Balciunas Prieš mėn
Juokingiausia, kad kai jau elektrine stovi tai yra politiku, kurie agituoja uz jos uzdaryma ir nugriovima. Kokiu naiviu reikia but, kad lukasenka paklausys ir maloniai nugriaus elektrine i kuria sukisti milijardai. Kiausu rodymas ir elektros nepirkimas cia irgi nieko saugumui nepades. Kodel negalima susitart, kad i elektrine isileistu nepriklausomus ekspertus is Lietuvos kurie uztikrintu sauguma? Jei tai butu salyga elektros pirkimui as nematau tame nieko blogo. Tuo labiau, kad reaktorius modernus ne cernobylio tipo, kuriu ne vienas veikia ir kitose Europos Sajungos valstybese. Savo atomines laiku nepasistatem tai dabar turim ka turim ir reikia is situacijos suktis, bet kiausu rodymas ir ignoravimas cia nepades.
Andy
Andy Prieš mėn
Nekenčiu širinskienės, negaliu į ją nei žiūrėt nei jos klausyt.. ar man kažkas negerai?
Vilhelmina Grakauskiene
Vilhelmina Grakauskiene Prieš mėn
@Kostas Slekys Širinskienė valstietė. Ir iš idėjos, ir iš išvaizdos.
Rolandas K
Rolandas K Prieš mėn
Būtų negerai, jeigu patiktų....
Vilhelmina Grakauskiene
Vilhelmina Grakauskiene Prieš mėn
Viskas gerai. Ji tikrai atstumianti.
Linas Petrauskis
Linas Petrauskis Prieš mėn
Viskas gerai tau. Mūsų daug tokių.
Arnoldas Žeimys
Arnoldas Žeimys Prieš mėn
Armonaitė ❤
Rokas Marcinkevičius
Rokas Marcinkevičius Prieš mėn
Man ten tik tušti pažadai ir bandymas taikyti kitų šalių praktikas, kurios čia nebus efektyvios. Keista tai sakyti, bet manau LVŽS buvo geriausia partija per visą seimo istoriją - niekada visiems neįtiksi, bet jie buvo arčiausiai to. Na ir galbūt ten Karbauskio nereikėtų, nes visada per jį kyla durnos diskusijos.
Almantas Sėliukas
Almantas Sėliukas Prieš mėn
Už laisvės partiją!!!
Laima Staniene
Laima Staniene Prieš mėn
Vienareikšmiškai, balsuosim už TS-LKD
VA FILMS
VA FILMS Prieš mėn
O Radvilė visai nieko, bet šviesiaplaukė Aušrinė su savo aiškiai, garsiai ir taikliai skleidžiamomis mintimis, man labiau imponuoja.
mndmax
mndmax Prieš mėn
anė? pateik pvz.
realramas
realramas Prieš mėn
Pazejus debatus pamaciau, kad soc demai jau praktiskai atvirai putina palaiko ir lukosenko, ziauru.... nu ir kas, kad kruvinas diktatorius, reikia kalbetis, reikia pirkti elektra is ju, oh my fucking god! Really!? galvojau jie biski vakareja, bet deja...
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@MoreThanEverything Astravo elektros nepirkti turėtu dėl ekonominių sankcijų baltarusijai. Jeigu baltarusijos valdžia taps demokratine tuomet prašom, pilnai palaikysiu pirkima. O dar geriau - pagaliau pastatyti naują savo ignalinoje.
Danutė Raškevičiutė
Danutė Raškevičiutė Prieš mėn
@MoreThanEverything su jumis tuo labiau
realramas
realramas Prieš mėn
MoreThanEverything taip rusija ir kinija ir siaures koreja istikruju didziausias blogis, vakarai nera tobuli, bet yra ir zmogaus teises ir progresas ir civilizacija, nesulyginami dalykai su tuo kas ruskyne darosi, rusija jei butu demokratiska, butu patraukkia pasaulio salis, su tiek resursu, o dbar kas? Beveik visi skursta ten, atsilike nuo viso pasaulio ir tik apie kara galvoja
MoreThanEverything
MoreThanEverything Prieš mėn
@realramas na is jusu samprotavima skatinancio klausimo galima teigti, jog rusija yra didziausias blogis, o vakarai vien tik vaivorykstes ir rojus... nebesakykit nieko daugiau
realramas
realramas Prieš mėn
MoreThanEverything cia ir buvo atsakymas, kuris turetu paskatinti jus protauti
Martyna Milieškaitė
Martyna Milieškaitė Prieš mėn
Vienintelis Paluckas iš tikrųjų suvokia Astravo klausimą! O Nielsen, kaip visada, šneka vėjus... :(
realramas
realramas Prieš mėn
Strazdas na as priesingos nuomones visiskai, nors nebalsavau uz juos, jiem man butu pasirinkimas nr3, bet palucko pasisakymai apie derybas su teroristais ar diktatoriais prie vieno stalo tai buvo ziauru, gerai, kad mazai kas balsavo uz soc demus
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@realramas Nielsen ne tik kad nepritingai kalbėjo (pateikinėjo melagingus faltus) bet ir kalbėjo vedama emocijos o ne realybes. Jos nesamoningas išsišokimas prieš palucką labia sumažino jos reputacija mano akyse.
realramas
realramas Prieš mėn
Martyna Milieškaitė prie to, kad tavo paluckas labai rytus myli ir per debatus vis kartojo, kad su mielu noru su diktatoriu putinu ar lukosenka bendrautu (nieko nuostabaus) soc demai nuo pat pirmos dienos kai Lietuva atgavo nepriklausomybe, bande tempti ja atgal i rusija, kumunistu partija, kokia buvo tokia ir liko
Martyna Milieškaitė
Martyna Milieškaitė Prieš mėn
@realramas Prie ko čia rusai ir rytai? Aš kalbu apie TATENĄ. Siaubas, koks Jūs neraštingas...
realramas
realramas Prieš mėn
Martyna Milieškaitė butu saugi vsi tada pritartu, o elektrine ten kaip chernobilis praktiskai, dar bestatant ja ten belekiek pazeidimu buvo, o dar kiek nuslepta mes nezinom, jau nekalbant apie tai, kad priepat sienos,tu kaip tikra ruse patriote, viska ka daro rytai labai gerai ir labai saziningai, vsio zakona, kak gavarytca! kaip paluckas tryksti meile lukasenkai ir putinui? Reik sesti prie vieno stalo ane ir kalbetis su jais?
Rytis K.
Rytis K. Prieš mėn
Labai norėčiau, kad socdemams, abiem liberalams ir konservatoriams pavyktų suformuoti daugumą. Aišku, pagal politinę teoriją čia yra nesąmonė, bet aš žiūriu į tai, ką jie kalba ir kaip.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Lietuvoje teorinis grupės atstovavimas ir partijos narių pažiūros niekada nesutapo, taigi visokios čia vaivorykštinės koalicijos iš tikro nėra vaivorykštinės.
Tomas Daugciulpietis
Tomas Daugciulpietis Prieš mėn
Manau, kad blaiviai žiūrint koaliciją formuos karbaūskis, darba partsiją, ir lsdp :)
NeRedaguota
NeRedaguota Prieš mėn
Darbo partija studijoje :))) Kas daugiau pakenkęs Lietuvai, jų lyderis ar LLRA?
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Kostas 90 Tai kad su LLRA nėra ką ir šnekėti, vistiek intelekto neužteks suprasti.
Kostas 90
Kostas 90 Prieš mėn
@Strazdas jei ir buciau narys so what? 😃 How would that affect the facts? Neturi ka pasakyt tai bandai kabinetis ir izeidineti kaip koks marozas 🤦‍♂️
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Kostas 90 Kostas matyt LLRA narys. Arba bent atitinkamo intelekto.
Kostas 90
Kostas 90 Prieš mėn
@Rima Šantarienė O... matau uzgavau skaudzia vieta kad tik izeidineti tesugebejot. Rimtai kokie konservatoriu pasiekimai? 🤷‍♂️😀 I ES ir NATO istota nesant koncervatoriams valdzioje (o butent prie Darbo parijos),euras ivestas ne prie koncervatoriu (opa ir vel - Darbo partija 😂). Konservatoriai gal tik kokias vagnorkes ivede 😂 O seip: - butent per konservatoriu valdyma Lietuva isgyveno didziausias savo krizes. - Mazeikiu Nafta nuostolingai pardave butent konservatoriai - jau 30 metu vis balsioja uz kgb agentu islaptinima Viskas, 3 strikes you're out 😆, bet Rima vistiek kaip fanatike balsuos uz konservatorius ir su putom burnoje los ant visu kas ka nors apie juos pasako🤦‍♂️🤷‍♂️
Rima Šantarienė
Rima Šantarienė Prieš mėn
Kostai, esat apgailėtinas sovietinis propagandistas. Matau, labai ilgitės sovietinių laikų.. Panašu, kad su dabartine valdžia jie jau nebetoli. Kartojat kaip užsuktas atsibodusią karbauskinių dainelę. Konservatoriai, matyt, kalti ir dėl globalinio atšilimo! 😀
„Kitokie debatai“: Seimo rinkimai
3:27:49
Kitokie pasikalbėjimai
Peržiūros 92tūkst.
Girl Gets Fired For How She Dresses
9:46
SSSniperWolf
Peržiūros 3,4mln
Guess The Rapper’s Emoji, Win $1,000
10:19
FaZe Jarvis
Peržiūros 1,5mln
The sacred art of the forward roll - Roly Poly
2:59
Viva La Dirt League
Peržiūros 443tūkst.
Pati blogiausia vakarienė | 3 serija
9:42
Mantas Bartuševičius
Peržiūros 181tūkst.
Steal This $100,000 Diamond, You Keep It
14:03