Valstiečių sąrašas: Praimo sūpynės | El Comendanto | Ištikimasis pitbulis || Laikykitės ten

  Peržiūros 91,018

LaisvėsTV

Prieš 2 mėnesius

Iki rinkimų dienų mažėja kaip noro nešioti kaukes ar potencialių Lenkų rinkiminės akcijos rinkėjų.
„Laikykitės ten“ supažindina jus su tais, kurie nori mus valdyti - pristatom partijų sąrašų viršūnėles ir įdomiausias šakneles, kurias radome pasiknisę po politinį daržą.
Pradedame nuo valdančiųjų - Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) sąrašo apžvalgos.

✅ Palaikote „Laisvės TV“ idėją?
Prisidėkite prie mūsų veiklos Laisvės TV Patreon platformoje - www.patreon.com/laisvestv
#LaisvesTV #LaikykitėsTen
___
🔥FACEBOOK „Laisvės TV“: laisvestv
🔥INSTAGRAM: laisves_tv
🔥LTpost SUBSCRIBE - bit.ly/PrenumeruokLaisvesTV
🔥SPOTIFY Podcasts - bit.ly/LaisvesTVSpotify

Komentarai
Mindaugas Trumpaitis
Mindaugas Trumpaitis Prieš mėn
buvau įsitikinęs, kad sumaišius kilogramą mėšlo ir kilogramą sviesto, gausis MENTAS!
Vidas Navickas
Vidas Navickas Prieš mėn
viena gera zinia - sudlenkis tomasevskis prisikukariekavo slankiodamas su budionovka ir besivelkanciu is paskos parasutu briuselio koridoriais. pritariu valatkai - garbe tikriems lietuvos lenkams kurie sita sudo gabala nukrapste nuo lietuvos veido.
Antanas Posiunas
Antanas Posiunas Prieš mėn
18:31 Karbauskio ir Sirinskienes vaikas XD
realramas
realramas Prieš mėn
Uspashykas labai didelius pinigus meta reklamai, kur tik eini visur jo snukis, antroje vietoje valstieciai, jiesko zmoniu patikliu ar siaip durniu, kad ant kabliuko uzkibtu ju
Vytautas Želnys
Vytautas Želnys Prieš mėn
Balsuosiu uz Voldemorta... literally
Julius Grundulas
Julius Grundulas Prieš mėn
Juokas suėmė , kai Liberalų sąjūdžio reklama per vidurį iššoko. Nothing to see here 😁
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Konservatoriai niekada nemelavo liaudžiai. Atėjo metas konservatoriams valdyti ne tik per krizę. Mums reikia susigrąžinti tą dvasią, kurią turėjome prieš stodami į ES, kai žmonės kažkuo tikėjo. O tikėjo, kad galima viską padaryti geriau, kad kažkas gero mūsų laukia ateity. O tai, kas vyksta dabar, tai žingsnis atgal. Valdančiųjų koalicija nusimetė visas kaukes ir aiškiai parodė - sudaryti koaliciją galima su bet kuo. Visos kombinacijos Karbauskiui įmanomos. Ar galėjo „žaliųjų“ vyriausiasis g a n d r a g a l v i s pasirinkti kitokius koalicijos partnerius?! Kolchozo" partija su Karbauskiu kuria komisijas prieš opoziciją, bankus, prezidentę ir LRT, poto bando prastumti korupcinį įstatymą, .Konservatoriai vieninteliai dar turi stuburą šiame funkcionierių ir intrigų Seime. Mes sąžiningi žmonės palaikėme ir palaikome, ypač dabartinius išrinktus konservatorius, jie gina valstybės ir piliečių interesus, neleidžia "Kolchozo" machinatoriams savivaliauti. Tikiu, kad 2020-aisiais valdančioji politinė jėga bus konservatoriai, kurie pirmiausia reformuos švietimą. Nes svarbiausias dalykas, nuo ko Lietuvos vaikai turi būti saugomi, tai nuo siauro mąstymo, kurį dabar diegia tarybinio diegimo - Karbauskio valdantieji.
Dmitrij Ivanov
Dmitrij Ivanov Prieš 27 dienų
Vv
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@Gabija Idealizuoti reikia pries rinkimus, vien tam kad nebutu isrinkti visokie "Karabasiniai", "uspaskiniai", "paksiniai" ir kiti. O po rinkimu galima ir kritikuoti jei kas netaip.
Gabija
Gabija Prieš mėn
Iš esmės pritariu: daugeliu požiūriu kompetentingiausia, intelektualiausia partija. Bet besąlygiškai idealizuoti konservatorių irgi nereikia - visai nemažai žmonių jų tarpe, kurie sočiai yra prisidirbę (kas tyliai, kas skandalingai) su nepotizmu ir kitokiais neskaidrumais. Verta labai kritiškai žiūrėti, ką reitinguoti viršun, jei balsuojate už konservatorius, ir nepalikti mandatų tiems, kas realiai nebenusipelno pasitikėjimo.
Rika Tapati
Rika Tapati Prieš mėn
Uz ka balsuoti?????
realramas
realramas Prieš mėn
Rika Tapati tevynes sajunga, gedos nedaro ir vakarietiska politika, ju rusai nekencia ir kaimieciai, visi kiti kas proto turi uz juos
Daumaish
Daumaish Prieš mėn
Jei norit mazensiu atlyginimu ir didesniu mokesciu - balsuokit uz koncervatorius
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Yin Yang Manau pradžiai užtektų ir piniginių baudų alkoholio platintojams.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@Strazdas Aš tai už kavos uždraudimą apskritai. Tegul policija ieško kavos pupelių. Alkoholis tarp top 3 pavojingiausių narkotikų, visus už alaus bokalą į narvus. Niūchams galas!
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Yin Yang Jeigu mano anūkas ar giminaitis ir ant tiek durnas, kad švaistytusi prieš policininką su "vaistažolėmis" tai gal tegu pasėdi kampe ir pamasto apie gyvenimą.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
Jei norit, kad jūsų vaiką, anūką ar giminaitį už kokią vaistažolę sociopatai į narvą pasodintų - balsuokit už LVŽS.
Aivaras Masvidijus
Aivaras Masvidijus Prieš mėn
Per interneta lot moka, realybej susitinka jau nusibaudes tapkinelis
Nekaimietis Nekaimietis
Nekaimietis Nekaimietis Prieš mėn
Sitas feiku karaliu karalius arba ligonys
virgaslt
virgaslt Prieš mėn
PAMINEJOT SURAJEVA,KAD JIS NIEKO NEPASAKO ABSOLIUCIAI,KIEK TEKO GIRDETI JI,TAIP VULGARUS KEIKUNAS IR AROGANTAS,NET KAIMO BERNELIAI SUGEBA GYLESNE MINTI SUFORMULUOTI. IR KOKS CIA FENOMENAS LIETUVOJE,KAI TOKI ZMOGU DAR IR KOMIKU VADINA.SPECIALIAI SURADAU TOS LAIDOS ISTRAUKA KUR SURAJEVAS SKAIT TA ''MANIFESTA'' ALE,,,,KAS PER SUDAS...,,IR DAR TELEVIZIJOJ. TOKI ,GARANTUOJU ,NET IS GILAUS KAIMO KULTURNAMIO ISVYTU UZ TAI,O CIA,,,TRUKSTA ZODZIU.,?!/!!!???1!!!!
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Ir Karbauskis ir Skvernelis skelbė kad jeigu nelaimės Prezidento rinkimų, Vyriausybė atsistatydins. Jie vis dar neatsistatydino ir toliau meluoja tautai. , Rusijos KGB majorui Jurijui Borisovui ir Rusijos nusikalstomojo pasaulio buvo suteiktas eidimas gyventi Lietuvoje.Tuo metu Skvernelis buvo vidaus reikalų ministru. Prisiminkim kai Skvernelis pasitelkes 240 policajų vadovavo Garliavos šturmui Kodėl Skvernelis DAR NEIŠRINKTAS, o jau po užsienius "prezidentavo", už mokesčių mokėtojų pinigus? GAUDAVO premjero atlyginimą bet nevykdė savo kaip premjero funkcijos? Ir tas nevykdymas buvo rodomas medijoj, kaip jo ASMENINĖ RINKIMINĖ KAMPANIJA...dar ne prezidentas, o jau padovanojo "pripažino" Palestiną Izraelio sostine, parvežė LIETUVAI NOTĄ iš užsienio ir supriešinti bandė mus su Latvija...IR VISA TAI yra 100% ANTIKONSTITUCIŠKA ir NEĮEINA Į JO PAREIGYBINĘ FUNKCIJĄ bei VIENAREIKŠMIŠKAI ŽEIDŽIA LIETUVOS VALSTYBINIUS INTERESUS... Taip gali elgtis tik LIETUVOS PRIEŠAS. Kremliaus manipuliuojami seimūnai AKIVAIZDŽIAI IŠSIKĖLĖ SAVE VIRŠ ES TEISINĖS SISTEMOS.Mokytojų krizės atveju, Skvernelio elgesys labai priminė Vladimiro Putino elgesio modelį, apie atominį povandeninį laivą „Kurskas“. Ir Putiną, ir mūsų premjerą kritinės situacijos akivaizdoje buvo ištikes stabas ir abu kurį laiką tiesiog tylėjo. Vakarų siūlomos pagalbos gelbėti jūreivius V. Putinas atsisakė - aš pats susitvarkysiu! Įgula žuvo. S. Skvernelis irgi pats ėmė tvarkytis - išmetė tris ministrus, ir tiek. Be to, keblią situaciją ir Lietuvos premjeras, ir Rusijos prezidentas iškart apgaubė priešiškų jėgų sąmokslu. Į pagalbą buvo kviečiamos specialiosios tarnybos ir Konservatoriai buvo apkaltinti nebūtais ryšiais su Kremliumi. Tikiuosi per kitus rinkimus žurnalistai padarys įšvadas ir įneš daugiau aiškumo apie praeityje paslydusius politikus.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
"Kolchozo" partija su Karbauskiu kuria komisijas prieš opoziciją, bankus, prezidentę ir LRT, poto bando prastumti korupcinį įstatymą, .Tai veikimas prieš Lietuvos valstybę. Ir imamasi visų, net niekšingiausių priemonių, kad užgrobti pagrindinius postus valstybės valdyme, tam akivaizdžiai perkami politiniai partneriai ir bet kokia kaina kompromituojami politiniai oponentai. Karbauskio toli siekiantys autoritariniai refleksai, kurie yra įtraukę, įpainioję nemažai politikų. Nuolatos ieškoma, kas neklauso Karbauskio norų ir ten pučiamas "konfliktas". Sėdi Seime ant galutinės sėdynės ir kontroliuoja savus kas ne taip balsuoja, semia rieškutėmis ES milijonus ir kelia intrigas. O iš rusiškų pinigų nusipirkęs premjerą ir savo valdančiosios frakcijos politikus, jų balsais patvirtina sau naudingus įstatymus. Valstiečių partija daro akivaizdų politini terorą, politinį smurtavimą, elgiasi kaip kerštingi politiniai marozai. Valdančiųjų koalicija nusimetė visas kaukesKonservatorių partija yra tikrasis, pagrindinis ir vienintelis Karbauskio priešas. Karbauskiui reikia "suvalgyti" Konservatorius, nes liberalai jau "sutvarkyti", toliau liko tik konservatoriai, kurie juos gali nustumti nuo valdios, o tai atsilieps Karbauskio verslams.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@Tadas Blindavicius Valstiečiai psichopatai.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@Yin Yang Nu jo logiska. Tie kas pries "Karbauskinius" ir palaiko konservatorius, tie psichopatai. Ot vatniku logika siais laikais LOL
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@Tadas Blindavicius Jis psichopatas. Ir neįžedžiant sakau. Jis legit psichopatas. lt.wikipedia.org/wiki/Psichopatija
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@Gintaras Sungaila Neblogai suveikta su tuo projektu "Naisiai". Keletą metų prisiplakynėji prie kaimiečių, parodai jiems kad tipo esi didelis kovotojas už "blaivią" Lietuvą, sukuri kaimiečio širdžiai artimą serialą "Naisių vasara" ir po to bolotiruojies į seimą ir aišku kad daugūma pensininkų balsiuos už tave, nes pensininkų provincijoje gyvena labai didelis procentas. Pensininkai yra pati pažeidžiamiausia visuomenės dalis, todėl ir manipuliuojama jais. Kiek pinigų turėjo būti mesta iš Karbauskio sąskaitos (serialas, naisių vardo kūrimas, asmeninis piliakalnis, infrastruktūra, laikraščiai ir pan.), visą tą laiką iki pat 2016 m. Seimo rinkimų, tik tam, kad nupirktų Lietuvos žmonių palankumą, kurie balsuotų už Karbauskį bei jo partiją po 7-erių metų nuo "Naisių vasaros" pirmo pasirodymo TV ekranuose. Lietuvos mastu - čia yra wow. Machinacijų galvojimas 10 metų į priekį ir visapusiškas smegenų plovimas visuomenei visą tą laiką. Tame seriale "Naisiai" pasisakoma prieš atominę, prieš skalūnus, prieš žemės pardavimą užsieniečiams. Karbauskis siekė supriešinti Lietuvą su ES, inicijuodamas Rusijai naudingą referendumą prieš žemės pardavimą ES piliečiams;
Gintaras Sungaila
Gintaras Sungaila Prieš mėn
Karbauskis taiko i tipinį TS LKD rinkėją. Juk socdemai ir konservatoriai ilgą laiką keitė vieni kitus Seimo daugumoje: 92/96 Seime dominavo socdemai (LDDP), 96/00 - konservatoriai (TSLK), 00/04 - socdemai, 04/08 - netikėtai iškilo Darbo partija, bet ją nustūmė ir per mažumos vyriausybė vėl socdemų įtaką išaugo. 08/12 buvo konservatorių šlovės valanda (TS LKD) ir daug kas pradėjo kalbėti apie „dvipartinės sistemos“ įsitvirtinimo Lietuvoje galimybę. Tai buvo labai realu, nes faktiškai visą nepriklausomybę švytuoklė svyravo tarp šių dviejų partijų. Kad taip būtų įvykę socdemams pakako perimti kai kurias liberalų idėjas, tapti „progresyvia leftistine“ partija, tuo tarpu konservatoriams - priešingai, užsitikrinti savo konservatyvų rinkėją, eiti Europos dešiniųjų pavyzdžiu. Bet ką padarė konservatoriai? Pralaimėję 2012 rinkimus, kuriuos ir turėjo pralaimėti, jie sugalvojo pakeisti savo partijos brandą, pradėjo eksperimentus su Gabrieliumi ir Šimonyte. 2016 vietoje to, kad laimėtų jie, laimėjo lyg iš po žemių išdygę valstiečiai. Konservatoriai su Gabrieliumi ir Šimonyte praėjo taikyti į liberalų rinkėją, o liberalių partijų pilna. Tuo tarpu valstiečiai kaip tik taikosi i eilinį rabotiagą, kuris anksčiau balsavo už konservatorius. Dabar daug realiau atrodo kad dvipartinė sistema būtų tarp suvienytų liberalų ir valstiečių. „Kolchoznikų” rinkėjų pusė Lietuvos ir konservatoriams jie nebeidomus, jie tapo miesto jaunimo partija, bet šitame segmente su jais varžosi visi kas netingi
Žygimantas Žygis
Žygimantas Žygis Prieš mėn
Blmb, jums neatrodo, kad Tapino plaukai dažyti :D
Antanas Lipskis
Antanas Lipskis Prieš mėn
Daug kam užkliūva alkoholio prekybos apribojimai, ar ne. Tas alkoholio draudimas - dar pusė bėdos: išmokom, pripratom, nusiperkam daugiau, o sekmadieniais atveža taxi... Juokauju. Daug šlykštesnis dalykas - stačiokiškas melas. Prisiminkit, kaip Ramūnas ir Saulius per prezidento rinkimus VIEŠAI sakė: mes trauksimės, jei pralaimėsim. Pasitraukė? Ne. Ir toliau žiūri kiaulės akimis. Šlykštu.
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Alkoholio draudimai užkliuvo tik alkoholikams. deje tokių dar yra labai daug (ne vien lietuvoje).
Vida Minelgienė
Vida Minelgienė Prieš mėn
Puikiapibendronanti informacija,
Viktorija Ta Pati
Viktorija Ta Pati Prieš mėn
Andriau, daugiau svieskite zmones apie politines partiju programas. Isanalizuokite ir lyginkite viena su kita. Zmonems ta reikia zinoti!!!!!!!!!
Linas
Linas Prieš mėn
Ką Andriaus, kirsim pirštuką tavo 😁
Antanas J
Antanas J Prieš 2 mėnesius
Visas Tapkino šou tai tarp ruskio ir konservų meilės aksonomėtrija
Stanislava Liepaite
Stanislava Liepaite Prieš 2 mėnesius
baisu
Marius Mankeliunas
Marius Mankeliunas Prieš 2 mėnesius
11:22 o, ar ne Panskietis Aleksoto apygardoi laimejo pries Langaiti?
Tadas Paalksnis
Tadas Paalksnis Prieš 2 mėnesius
Balsuokite uz alibaba bent plesiku bus tik 40 😁
Gediminas Ambrazas
Gediminas Ambrazas Prieš 2 mėnesius
„Nešė lauk ratus“ WTF, Andriau?
Ramunas Giedraitis
Ramunas Giedraitis Prieš 2 mėnesius
#NetikiuRinkimais
Rima Gerviatovič
Rima Gerviatovič Prieš 2 mėnesius
Mano amžiui užteks...- Liudvikas XIV, ne XV 👩‍🎓
tom1s retail
tom1s retail Prieš 2 mėnesius
Balsavau ir Balsuosiu už Žaliuosius (Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga), nematau kito pasirinkimo. Kiti tik numarins valstybe dar labiau, baisiau.
Vaidas Bulzgis
Vaidas Bulzgis Prieš mėn
BESMEGENIS-PEZALIAUSKAS
Tomas Tai Taip
Tomas Tai Taip Prieš mėn
@weedbod Tikriausiai prirukes nelabai video supratai, bus sekantys konservai, isdes juos į šuns dienas manau taip pat kaip reikalas, prisisike jie taip pat, bet bent jau adekvaciai šneka, ir daro ką pasakę, o ne prisibazarine apsimeta durniukais.
Tomas Tai Taip
Tomas Tai Taip Prieš mėn
@tom1s retail žaisk tu į sveikatą. Už konservus irgi nebalsuosiu, Kubilius buvo mldc, dabar ten be Šimonytes ten sunkiai ką rasi padoresni. Bet už vagis, kurie pasakę vienaip, elgiasi priešingai gali balsuot tik visiškas idiotas.
tom1s retail
tom1s retail Prieš mėn
@Tomas Tai Taip Žaidimus žaidžia ne tik vaikai ir dėl to nereikėtu diskriminuoti kiekvieno. Kiekvienas turi savo nuomone ir gali išsakyti, jei jums nepatinka ir akys bado mano laisvalaikis, tad pasižiūrėkit į save ir mažiau į kitus, matyt esat per daug neigiamas žmogus iš tokių pasisakymu. Ribotas jūsų mąstymas.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@weedbod Tai gerai zinomi pasamdyti troliai kurie pastoviai tirazuoja savo mela demonizuodami konservatoriu partija ir taip uzstodami "Kolchozniku" partija. Tai ju strategija. Paziurekit del idomumo kiek ju komentaru pripleskinta paskutiniu metu LRyto ir LaisvesTV kanaluose. Ir ka jie daugiausia gina? Zinom. Aisku "Kolchoznikus". O ka jie daugiausia demonizuoja? Zinom. Konservatoriu partija ir G. Landsbergi. Kodel jie visada taip uoliai demonizuoja konservatorius ir gina sita "Kolchozine" partija? Ar gali paprasti zmones taip organizuotai ginti politikus? Ne. Tai daroma organizuotai. Rusijoje irgi samdo trolius soc. tinkluose. Karbauskis is rusisku pinigu uz trasas dar ir finansuoja trolius. Pilni lietuviski soc. tinklai apdergti. Todel bukite budrus.
TestTest12332
TestTest12332 Prieš 2 mėnesius
Na, tikekimes poros savaiciu begyje bus lygiai tiek pat kandi serija apie konservatorius ir ju nuopelnus bei asmenybes. Jei nebus- del Tapino ir jo kaip zurnalisto profesionalumo ir nesaliskumo ir objektyvumo viskas aisku...
realramas
realramas Prieš mėn
TestTest12332 komservatoriai normaliaisia partija, ju ruskiai ir kbg nekente visa gyvenima, idomu kodel pagalvok? Gordejai, kad rusam kada nors butu uzkliuves koks uspashykas arba valstieciai ar soc demai? Todel jie visa gyvenima leido disinformacija pries konservatorius ir daugumai Lietuviu smegenys taip isplove irgi
Gintaras64
Gintaras64 Prieš 2 mėnesius
Šiaip reiktų ir apie konservatorius tokį video padaryti, nes baisoka matant, kad jų reitingai pirmoje vietoje. Kas bus, jei jie valdys?
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
​@Strazdas Pasiskaitykit apie smegenų pažeidimus vartojant alkoholį, nes LT švietimo apie narkotikus nėra (įdomu kodėl): Alkoholio sukeliami smegenų pažeidimai: alcoholchange.org.uk/alcohol-facts/fact-sheets/alcohol-related-brain-damage-arbd-signs-and-symptoms Apsigimę vaikai, dėl narkotiko - alkoholio vartojimo: embryo.asu.edu/pages/developmental-timeline-alcohol-induced-birth-defects Alkoholio sukeliamos psichinės ligos: pubs.niaaa.nih.gov/publications/arh26-2/90-98.htm Alkoholis sukelia daugybę įvairių vėžinių susirgimų: www.cancer.org/cancer/cancer-causes/diet-physical-activity/alcohol-use-and-cancer.html Alkoholis yra savižudybių priežastis: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2872355/
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Yin Yang Gerai, kad išvažiavai. Ir tau nauda - mažiau geri - ir lietuvai nauda - tavęs nėra.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@realramas Lietuvoj heroinas legalus, štai: www.e-labochema.lt/heroin-diacetyl-morphine.html Bet už kanapę baudžia... :D Kanapės neina patentuoti, tai ne chemikalas, o augalas. Bet į kalėjimą sodinti, nes nenori būt pasodintas ant legalių narkotikų yra baisu ir šiurpu
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@realramas Nereikėjo į amsterdamą, į estija išvažiavau :D čia už turėjimą savo reikmėm nebaudžia, niekam neįdomu visiškai ir nekreipia dėmesio, oligarchai ramiai pardavinėja alkoholį ir nuodus pavadinimu "vaistai", o kanapiniai nebaudžiami už tai, kad jiems neriekia nei tų vaistų, alkoholių ar vėžio pagaliukų cigarečių
realramas
realramas Prieš mėn
Yin Yang nu dabar kalhoznikai valdo, tai durni aisku, jei nori rukyti daug, amsterdamas aisku palankesne salis, bet kazi ar rukymas esmine problema, esme manau butu ta, kad zmones dirbdami galetu oriai jaustis visi, sito labai truksta Lietuvoje, o toliau jau visos kitos bedos
BelCanto1410
BelCanto1410 Prieš 2 mėnesius
Net bloga nuo tapino patyčių.
Vaidas Bulzgis
Vaidas Bulzgis Prieš mėn
@Tadas Blindavicius PANASUS SOVIETUOSE BUVO. NU NETINKAMAS VALDIMO MODELIS POSTSOVIETINEJ ERVEJ
BelCanto1410
BelCanto1410 Prieš mėn
@Tadas Blindavicius Jeigu matai tik tai, kas tau patinka, o ne viską, tai man tikrai gaila. Viso gero.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@BelCanto1410 Juk visi mato, kaip Karbauskis "dirba", kaip jie nuolat meluoja, kaip niekinama opozicija, kaip isgelbetas skardzius, ka isdarineja sirinskiene, o visus, kurie jiems papriestarauja, jie naikina.
BelCanto1410
BelCanto1410 Prieš mėn
@Tadas Blindavicius Su tavim diskutuoti, kaip su siena, vistiek negirdi. Gaila, kad tokie žmonės garsiausiai šaukia.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@BelCanto1410 Nekeisk temos. Jei kas ir apgavo Lietuvoje liaudį - tai "kolchozas", sosaldemokratiniai bebrai, paksoidai, darboidai kurie žadėjo tautai laisvę, o ištikrųjų atidavė ją į gruobuoniškus "Gazpromų" ir visokiu "Agrokoncernų" nagus. Kas paskaičiuos kiek AMB ir socdemų valdymas pridarė Lietuvai žalos? Lietuva buvo apraizgyta „Rubikono", LEO, „MGBaltic"", „Vilniaus prekybos" koncernų, smaugiama „Gazpromo". Ar galėjo „žaliųjų“ vyriausiasis g a n d r a g a l v i s pasirinkti kitokius koalicijos partnerius?! Dabartiniai politikai pasidalinę ne pagal tradicines politines kryptis, o pagal tai, kokio etikos ar karingumo lygmens priemones naudoja žūtbūtinėje kovoje dėl valdžios, kaip suktai bando suvilioti rinkėjus. Demokratijai būdingos kuriačios nuomonių įvairovės nėra - yra kitus naikinantys refleksai. Opozicinės partijos jau kelinti metai lieka apstulbusios dėl valdančiųjų naudojamos jėgos ir net bijo prasižioti, nes tuojau pat prasidėtų asmeniniai išpuoliai. Tvirtumo ir vieningumo opozicijai aiškiai trūksta, jos nieko neveikimas tik leidžia "bujoti" Karbauskio piknaudžiavimui demokratija. O tai, kas vyksta dabar, tai žingsnis atgal. Karbauskio toli siekiantys autoritariniai refleksai, kurie yra įtraukę, įpainioję nemažai politikų. Nuolatos ieškoma, kas neklauso Karbauskio norų ir ten pučiamas "konfliktas". Kas galėtų paneigti, kad yra "atidirbinėjama" už trąšas? Sėdi Seime ant galutinės sėdynės ir kontroliuoja savus kas ne taip balsuoja, semia rieškutėmis ES milijonus ir kelia intrigas. O iš rusiškų pinigų nusipirkęs premjerą ir savo valdančiosios frakcijos politikus, jų balsais patvirtina sau naudingus įstatymus. O konservatoriai visada buvo ir bus. Su jais kalbą rasdavo visos partijos, tik su Karbauskio „profesionalais” - niekaip. Mūsų seime sėdi rusiško kapitalo oligarchai. Jiems dzin ta Lietuva. Karbauskio "Agrokoncerno" pajamos - iš prekybos trašomis, kurių savininkas- Rusijos oligarchas, artimas Putinui. Kiekvienas Lietuvos verslininkas prekiaujantis su Rusija, yra išvis nesuinteresuotas Lietuvos ekonomikos augimu ir progresu, nes tai kertasi su Rusijos interesais. Jie pirmenybę skirs savo įmonės pelnui o ne valstybės labui. Prisiminkim kai "Karbauskiniai" su savo chebra mitingavo prieš eurą, prieš NATO, ES, prieš dūjų laivą, žemės pardavimą užsieniečiams, kas kelius traktoriais blokavo? Kai 2002m. Karbauskis su "Valstiečiais" rinko parašus prieš Lietuvos stojimą į NATO ir ES. Prisiminkim kai (2000-2004 m. kadencijoje R.Karbauskis siūlė leisti "buvusiems" kitų valstybių specialiųjų tarnybų agentams dalyvauti Seimo ir Prezidento rinkimuose. "Kolchozas" bizniauja su rusais ir griauna Lietuvos pamatus. Tad, kol ne vėlu, reikia šluoti nuo valdžios Karbauskį su jo marginalais. Konservatoriai yra aršiausi kovotojai prieš Rusijos įtaka ir interesus Lietuvoje.
zukutakutoka
zukutakutoka Prieš 2 mėnesius
Justas Mundeikis bandė rasti valstiečių rinkiminę programą. Spėkite, ar pavyko: ltpost.info/down/eX_Jla2dp6-jx6M/vaizdo-ra-as.html
belek711
belek711 Prieš 2 mėnesius
kiek meiles tapino zodziuose ir supratimo, kad tapinas niekada savo gyvenime tiek nepasieks kiek skvernelis ar karbauskis... kas belieka buti politologu, bet deja issilavinimas neleidzia, tai ir trolina per savo kanalus tuos kurie nepatinka, o apie tuos kurie patinka nutyli.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
@Daumaish Man patinka konservatoriai nes. Konservatoriai vieninteliai iš visų partijų ir toliau išlieka stipriausia vakarietiškas demokratijos vertybes simbolizuojanti partija. Konservatoriai valdė tik du kartus ir abu kartus per ekonomines krizes, pirma per Rusijos krizę ir paskui per pasaulinę krizę, bet sugebėjo pastatyti Būtingės terminalą, dujų terminalą, pradėti Visagino atominės projektą, kurį numarino socbebrai su Karbauskiu, todėl dabar turime šalia Vilniaus atominį Astravo monstrą. Konservatoriai, sutvarkė Lietuvos finansus, atvedė tarptautines kompanijas į Lietuvą, pradėjo elektros jungtis į Švediją, Lenkiją, dujų jungtį į Lenkiją, patvarkė "Gazpromo" monopolį Lietuvoje, patvarkė rusų machinacijas su Snoru, įjungė Lietuvą į bendrą su skandinavais NordPoolSpot elektros energijos biržą, pertvarkė valstybines įmones į pelną nešančias ir visą tai padarė krizių laikotarpyje! Konservatoriai iniciavo SGDT, naujo AE bloko statybą, jungtis su Lenkija ir Švedija. O ką sugebėjo "Kolchozas" pastatyti ar pradėjo statyti per savo kadenciją? Kokius investicinius projektus atvedė"Valstiečiai" į Lietuvą, pigių kainų Rusijos tinklą, viskas? Konservatoriai niekada nemelavo liaudžiai. Atėjo metas konservatoriams valdyti ne tik per krizę. Mums reikia susigrąžinti tą dvasią, kurią turėjome prieš stodami į ES, kai žmonės kažkuo tikėjo. O tikėjo, kad galima viską padaryti geriau, kad kažkas gero mūsų laukia ateity. O tai, kas vyksta dabar, tai žingsnis atgal. Valdančiųjų koalicija nusimetė visas kaukes ir aiškiai parodė - sudaryti koaliciją galima su bet kuo. Visos kombinacijos Karbauskiui įmanomos. Ar galėjo „žaliųjų“ vyriausiasis g a n d r a g a l v i s pasirinkti kitokius koalicijos partnerius?! Kolchozo" partija su Karbauskiu kuria komisijas prieš opoziciją, bankus, prezidentę ir LRT, poto bando prastumti korupcinį įstatymą, Valstybės pinigais nusipirkti partnerius senų komunistų (LSDDP) paramą. Konservatoriai vieninteliai dar turi stuburą šiame funkcionierių ir intrigų Seime. Mes sąžiningi žmonės palaikėme ir palaikome, ypač dabartinius išrinktus konservatorius, jie gina valstybės ir piliečių interesus, neleidžia "Kolchozo" machinatoriams savivaliauti. Tikiu, kad 2020-aisiais valdančioji politinė jėga bus konservatoriai, kurie pirmiausia reformuos švietimą. Nes svarbiausias dalykas, nuo ko Lietuvos vaikai turi būti saugomi, tai nuo siauro mąstymo, kurį dabar diegia tarybinio diegimo - Karbauskio valdantieji.
Daumaish
Daumaish Prieš mėn
tai jam koncervatoriai patinka, jau seniai cia aisku.
Tadas Blindavicius
Tadas Blindavicius Prieš mėn
Visur ir visada islenda valdanciuju uztarejai. Rinkimai arteja. Paziurekit del idomumo kiek ju komentaru pripleskinta paskutiniu metu LRyto ir LaisvesTV kanaluose. Ir ka jie daugiausia gina? Zinom. Aisku "Kolchoznikus". O ka jie daugiausia demonizuoja? Zinom. Konservatoriu partija ir G. Landsbergi. Kodel jie visada taip uoliai demonizuoja konservatorius ir gina sita "Kolchozine" partija? Kaip organizuotai komentatoriai/troliai visaip menkino ugniagesius, mokytojus, medikus, studentus, daugiavaikes mamas po visais straipsniais, kad juos supriesinti yra pasamdyti dabartines valdzios ir uz tai gauna uzmokesti, jiems yra nurodyta formuoti zmoniu nuomone, kad dabartine valdzia yra gera, o kas drysta kritikuoti sia valdzia, turi buti nutildyti. Ar gali paprasti zmones taip organizuotai ginti politikus? Ne. Tai daroma organizuotai. Rusijoje irgi samdo trolius soc. tinkluose. Karbauskis is rusisku pinigu uz trasas dar ir finansuoja trolius. Pilni lietuviski soc. tinklai apdergti. Todel bukite budrus.
Aurimas
Aurimas Prieš 2 mėnesius
Belieka tik komentuoti kai matai trypiamą savo dievaitį "prišikusį" visiems į galvas :D
Chrissie K
Chrissie K Prieš 2 mėnesius
Kas pagal kokius standartus pasiekimus matuoja... Bet, nu jo, nenuties jam nieks keliuko 😅
Darius maciul
Darius maciul Prieš 2 mėnesius
daugumos žmonių atmintis kaip Kelly iš Maried with Children, yra ribotas kiekis atminties, gal kokie 64 kilobaitai, ir jei naujas faktas atsiranda - seniausias užsimiršta.
VanPirikūpas
VanPirikūpas Prieš 2 mėnesius
Flex like a bow.
Kestutis Vaicius
Kestutis Vaicius Prieš 2 mėnesius
ramūno skvernelis : "...alternatyva policinei valstybei yra kriminalinė valstybė..."
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
@Yin Yang aha, nes tempeatūra yra vykdomosios valdžios aparatas. Gal nenusišnekėk.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
@Strazdas Temperatūra būna arba +30 arba -30 :D
Strazdas
Strazdas Prieš mėn
Ir čia jis yra visiškai teisus. Pasaulyje yra tik du valstybių tipai - policinės kuriose žmonės santykius aiškinasi per institucijas, teismus ir su policijos pagalba ir kriminalinės, kur žmonės santykius aiškinasi kalašnikovu iš spintos.
Yin Yang
Yin Yang Prieš mėn
Alternatyva fašizmui yra komunizmas.. :D Alternatyva blaivybei yra leistis heroiną. Smagu, kad išsirinkom radikalus, fanatikus į valdžia mąstančius vien poliais. Bet ir jaučiasi.
Ernestas V
Ernestas V Prieš 2 mėnesius
Senimas ir jaunimas žiūrėkite ir prasiciuchinkite
Kar Kan
Kar Kan Prieš 2 mėnesius
O konservatoriai ,- liberalai. Irgi atvirkščiai...
Simona
Simona Prieš 2 mėnesius
❤️
Пацанки. 5 сезон 9 выпуск
1:31:22
Телеканал ПЯТНИЦА
Peržiūros 4,9mln
GERIAUSIŲ INSTAGRAM SKETCHŲ RINKINYS 2
10:17
Пацанки. 5 сезон 9 выпуск
1:31:22
Телеканал ПЯТНИЦА
Peržiūros 4,9mln
GERIAUSIŲ INSTAGRAM SKETCHŲ RINKINYS 2
10:17
BRAND NEW QUIPLASH! (Sidemen Gaming)
13:24
MoreSidemen
Peržiūros 1,6mln
GERIAUSIŲ INSTAGRAM SKETCHŲ RINKINYS 2
10:17